Početna strana

понедељак, 10. јун 2019.

CREIGHTONS Frizz no more krema za kovrdže

CREIGHTONS kozmetički brend iz Engleske se pojavio na štandovima u Liliju (ne znam da li ga ima još negde, nisam obratila pažnju), sa vrlo simpatičnim nastupom, u vidu ambalaža lepih pastelnih boja. Divne boje ambalaža ,,navukle su me da kupim njihovu kremu za kovrdžavu kosu - Frizz no more, Hold and moisture activator cream, iako sam bila ubeđena da mi po sastavu neće odgovarati.




Na tubici od 100ml stoji puno obećavajućih natpisa: Štiti kosu od vlage, dajući joj sjaj. Kosa ostaje kontrolisana bez obzira na vremenske prilike. Sadrži arganovo ulje, sprečava statički elektricitet, pomaže stilizivanju. Jedino što malo toga što je napisano ispunjava. Cena joj je oko 450 dinara, kako kad, u zavisnosti od akcija.





Na dodir je više vodenasta, nije previše gusta, a ako je ostavite da se osuši na prstima, imaće malo lepljiv efekat.  Miris je osvežavajući, ne ,,davi" mnogo.



Od svih sastojaka pri vrhu liste, jedino mogu da izdvojim da je ok glicerin, par masnih alkohola i arganovo ulje, koje je tek pred kraj liste, u jako maloj količini. Sadrži u većoj količini  mineralna ulja, koja izbegavam u svim kozmetičkim preparatima i više parabena. Silikone takođe ima, ali u kremama za kosu ih ne izbegavam, ali nisam ni za to da ih baš previše ima.
Probala sam je u kombinaciji sa pivom i bez piva i nekako mi uvek ima isti efekat na kovrdže - volumen splasne, na izgled je kosa malo haotična i lepljiva, a to nije ono što želim. Nema ništa ni od obećanog sjaja. Sve u svemu, nisam imala velika očekivanja, jer poznajući dobro svoju kosu, u startu sam znala da mi neće nikakav specijalan efekat dati. Ali dobro, bar sam probala, a i cena nije visoka, tako da ne žalim previše. :)



3 коментара:

  1. Cao. Da li mozda znas kako da povratim lokne posle porodjaja? Ima li sanse? Proslo je 6 meseci, dojim, kosa mi je sad skroz ravna :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори

    1. Meni se situacija maaalo popravila otkad pijem jod kao suplement... I generalno, mislim da treba da isproveravas hormone,I uzimas odgovarajuce suplemente, tj. ragulises hormone. Bar je kod mene to u pitanju. Ne verujem da preparati za negu mogu pomoci, ako se organizam ne vrati u balans iznutra.

      Избриши
  2. Isto.. Lokne nestale. Kosa ko naduvena.. Loknica ostalo samo malo. Ima li sanse.. Sta koristiti

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets