Početna strana

недеља, 19. мај 2019.

Vratila se loknica


Zdravo dragi kovrdžavi narode,

Osećam potrebu da vam se javim, nakon jedne, veoma duže pauze od 4 godine. 
I sami znate da je naša kovrdžava džungla na glavi, nepresušni izvor inspiracija svakodnevnog ćaskanja, te razlog mog odsustva sa bloga i facebook-a svakako da nisu bili nedostatak tema za pisanje i mašta.




Naime, sve veće obaveze, kako u privatnom, tako i u poslovnom životu, su mi zauzele veći deo dana i samim tim i vreme u kojem sam uživala pisajući o loknicama, svojim iskustvima i razmenjivajući sa vama razne savete. Kako nisam bila u mogućnosti da vam se kvalitetno posvetim (i pored moje ogromne želje) i sami znate da nisam redovno postizala ni na mejl poruke da odgovorim. 

Znam da će neko pomisliti: ,,Eh, nije da nisi mogla da izdvojiš malo vremena za blog i pisanje’’, ali ja tako funkcionišem, da za sve što radim u životu, dajem najviše od sebe i to mora biti kompletno i perfektno. Ili radim nešto kako treba, ili ne radim uopšte. Nisam od onih što će da izbace jedan kratak i beznačajan tekst, čisto da bi čitaoci videli da sam kao aktivna i da sam ,,tu’’. Prioritet u pisanju su mi i dalje isključivo moja lična iskustva koja sam imala u vezi nege kose  i proizvoda koje sam probala, te se na osnovu toga trudim da vam pružim što korisnije i detaljnije informacije.


Što se tiče nege moje kose, ona se nije znatno menjala. Pratim trendove, ali ih uzimam ,,zdravo za gotovo’’, jer sam i dalje pristalica old school metoda, a dobre stvari ne treba menjati. Svoju kosu ne doživljavam i ne dozvoljavam da bude marketinški eksperiment, te da isprobavam nasumično šta mi ko ponudi, već isključivo ono što JA smatram da bi mojoj kosi dalo lep efekat. Koristim i profesionalne, ali većim delom i drogerijske preparate za negu svoje kose.


Zaista puno poruka podrške dobijam i na mejl i kroz vaše pozitivne komentare, te mi to daje još veći vetar u leđa da nastavim dalje sa pisanjem i da ugrabim vreme za svoj hobi koji obožavam-a to je ovaj moj, naš blog Kovrdžava kosa. Beskrajno vam se svima zahvaljujem na divnim rečima, stvarno ne mogu da vam opišem koliko sam presrećna što ste tu uz mene svih ovih godina, a to mi je ujedno i najiskrenija potvrda da radim pravu stvar.

Sada ću biti najaktivnija na INSTAGRAM platformi, jer mi je tu najlakše da održavam interakciju sa vama.

INSTAGRAM- kovrdzava_kosa_nega


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets