Početna strana

среда, 8. јул 2015.

TIGI bed head foxy curls contour cream

U jednom od ranijih tekstova pisala sam o TIGI catwalk curlesque amplifier kremi za lokne, pa ukoliko se dvoumite između nje i TIGI bed head foxy curls contour cream, napravite mali osvrt i procitajte i tu recenziju.

  

Kao i većina TIGI preparata, i ova krema je ,,tempirana'' u simpatičnoj bočici i praktična je za upotrebu. Ima pumpicu koja vam omogućava da dozirate željenu količinu, s tim što svakim stiskom izbacuje po zrnce kreme. U ambalaži je od 200 ml, cena je oko 1300 dinara i može se kupiti u frizerskim salonima koji rade sa TIGI preparatima, online prodavnicama, kao i u većim parfimerijama koje su dobro opremljene i prodaju preparate za profesionalnu upotrebu.
Ono što će vam prvo  ,,zapasti za nos'', to je intenzivan sladak miris. Dok vam pišem ovaj tekst, bočica mi je ispred nosa...teško je odoleti, a da se ne zadržite bar minut mirisajući ovu kremu, koja je specifična po aromatičnom, foćno osvežavajućem i šećernom mirisu od kojeg vam kreće voda na usta, jer imate utisak da su u pitanju neke najukusnije dečije bombonice. 
 
Krema je blago braonkaste (krem) boje i jako je gusta, na izgled lepljiva i ljigava (podseća na onu igračku ljigavca).

 

 

 

Ukoliko dugo ne koristite kremu i ne istiskujete njen sadržaj kroz pumpicu, rizikujete da će vam se cevčica i pumpica okoreti i nećete moći da je koristite (kao što sam ja jednom uradila, pa sam je razmontirala u 12! sitnih delova i jedva sklopila).

Krema je prilično bogatog sastava (ima i dobrih i loših sastojaka). Sadrži više vrsta silikona i razne mirisne note (parfeme), parabene (nažalost), jojobino ulje, bademovo ulje, voćne sokove, shea puter, ulje suncokreta, cvetne ekstrakte, SPF-zaštitni faktor.



 

Kakav krajnji efekat na kosu ima Tigi foxy curl?

Iako proizvođač kaže da je potrebna sasvim mala količina za nanošenje, meni to deluje besmisleno, jer da bi neki preparat delovao, moram ga naneti na svaku sekciju kose (osim na teme), a to se jednim zrnom (jedan do dva stiska pumpice) kreme ne može postići.
Ja istisnem 2,3 pumpice, sa malo vode rastrljam između dlanova i nanosim na svaku sekciju kose (podelila sam kosu na više delova). Nanosim je isključivo na mokru kosu (probala sam i u kombinaciji sa pivom i super je). 
Ovaj preparat blago oblikuje lokne, dajući im mat završnicu i volumen kosi. Iako krema u sebi sadrži silikone (što se najviše oseća pod prstima), ljigava je i gusta, kada se između dlanova razmaže sa vodom, postaje tečna i tada više izgleda kao neki sok. Na kosi ne ostavlja mastan i gladak trag, već odmah upije, pa mi se uvek čini kao da nisam dovoljno nanela. 
Ne ukrućuje kosu, nema efekat gela, što je meni jako bitno, već kovrdžama daje prirodan i nežan izgled (za razliku od Tigi curlesque amplifier, koji daje više onako profi izgled).
Ono što meni lično smeta je što kosa nije zaglađena i sjajna (recimo Tigi curlesque amplifier daje takav završni efekat). Tigi foxy curl je više kao neki voćni sok, kosa ga prosto ,,popije'' i sve mi se čini da ne mogu preterati sa količinom (za razliku od curlesque). Kada je kosa skroz osušena, lokne su fino definisane, meke, kosa ima odličan volumen (verovatno jer nije zaglađena) i natural look, ali deluje na dodir nekako suvo, kao da joj još nešto fali.

Kosu češljam češljem samo kada je perem (a to je u slučaju kovrdžave kose poželjno da bude jednom u 5-7 dana). Svako jutro kad se probudim prstima prolazim kroz kosu i razmrsim pramenove koji su se tokom noći upetljali. To je jako bitno da radite, jer time ćete sprečiti  da se vaše lokne ućebaju, deluju neuredno i čupavo. Da bih kosu lepo razmrsila prstima, bitno mi je da krema koju koristim ostavlja moje lokne zaglađene i glatke. Nakon korišćenja Foxy curls kreme, sutradan mi je malo komplikovanije da razmrsim kosu i iz tog razloga malu prednosti bih ipak dala Curlesque amplifier kremi. 

I da opet napomenem, obe TIGI kreme sadrže silikone, te prilikom nanošenja budite obazrivi da vam kreme ne dolaze u kontakt sa temenom, što bi dovelo do nastanka peruti.

4 коментара:

  1. Obradovao me je ovaj tekst. Juce sam bila u dilemi da li da kupim ovu kremu i odustala sam. Tesko kontrolisem frizz. Kupila sam Brelilov Hair bb cream, nije specijalno za kovrdzavu kosu i nisam napravila dobar izbor. Hvala za informaciju!

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo nije vezano za ovaj post... Sinoc sam stavila pivo na kosu, onako kako ste napisali. Susila sam kosu difuzerom pa onda malo fenom. Kosa mi je od sinoc postala tanja i kruta... Sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  3. Sta je sa keune kremom za decinisanje kovrdza? Jesi li to.nekada koristila? Hvala

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo :) ima li ova krema Tigi da se kupi u Dm ili CM ;)

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets