Početna strana

среда, 22. мај 2019.

Angel Therapy maska sa uljem konoplje

Ko me prati od početka, zna da sam ja veliki ljubitelj što prirodnije kozmetike, kako za celokupnu  negu tela, tako i za kosu. Za Angel Therapy kozmetiku sam sasvim slučajno saznala, tako što sam pretraživajući po netu naletela na sliku njihovih proizvoda i videla da imaju jako lepo odabran asortiman proizvoda za negu tela i kose. 
Proizvodnja im je u Novom Sadu, dostavljaju svoje proizvode širom Srbije, a imaju distributere i u regionu. Pošto baš podržavam domaće proizvođače, naročito ako su u pitanju prirodne stvarčice, volim da poručujem od njih. Ono što me, između ostalog, najviše oduševilo je ova maska za kosu od konoplje.




Pakuje se u ambalaži od 230 ml, a cena je 750 din.
Miris je jako prijatan,ne miriše previše na biljke (pošto znam  da nekima to smeta) i ne preovlađuje parfem. Jako lepo se raspoređuje po kosi. 






Ovu masku svaka dlaka bukvalno upije, tako da vam neće ostati one naslage po kosi koje će samo skliznuti niz dlaku. Iako ne sadrži silikone u sastavu, nanosim je, kao i svaku masku, samo na dužinu kose, od ušiju ka krajevima. Dok je utrljavam, skoncentrišem se najviše na krajeve. Pustim je da deluje na kosi oko 5 minuta (poželjno je i duže, ako imate vremena), lagano se raščešljam i isperem kosu što hladnijom vodom, kako bi se kutikule na dlaci zatvorile i zadržale hranljive sastojke iz maske koji podstiču i održavaju hidrataciju naše kose. Po svom dejstvu i učinku, najviše me podseća na Insight dry masku za kosu, koju isto tako obožavam.



Ono što sigurno svima prvo ,,upada u oko’’ kada vide ambalažu, to je natpis da maska sadrži ulje konoplje. Ovo ulje obiluje esencijalnim masnim kiselinama i vitaminima (vitamini E, A). Kao takvo, ono pospešuje zadržavanje vode unutar dlake, pa samim tim kosa reflektuje sjaj i zdrav izgled. Neće vam dati lažno stanje kose, zavaravajući vas da vam je kosa zdrava (ako nije), već će se potruditi da vam neguje i oporavi kosu (ako je koristite u kontinuitetu i malo duže). 

Ono što je mene još oduševilo, to je znatno prisustvo ulja makadamije, čička i nevena, koji takođe imaju divan efekat na negu kose.
Po svom sastavu, maska je čisto hidratantna i savetujem da je koristite u kombinaciji tj. na smenu sa neki jačim hidratantnim maskama (ukoliko vam je kosa jako oštećena i dehidrirana), ili na smenu sa maskama drogerijskog ranga (ukoliko vam je kosa normalna i nije oštećena).

Da li ste probale ovu masku i kakvi su vaši utisci?

Zapratite me i na Instagram profilu Kovrdžava kosa blog. 


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets