Početna strana

среда, 20. мај 2015.

Serical Keratin



Serical maske, italijanskog proizvođača, se prodaju u ambalažama od po 1kg. Cena u poređenju sa kvalitetom i dostupnošću proizvoda je i više nego odlična. U ranijim tekstovima sam pisala o Serical Placenta i Serical Latte pakovanjima, tako da detaljno možete čitati i o njima.
Današnji post je posvećen Serical Keratin pakovanju, ili kako ga često zovemo ,,ljubičasto’’ (jer Serical pakovanja najčešće razlikujemo po bojama).
Jednostavna i ekonomična ambalaža možda ne odaje svima utisak da se unutar nje nalazi jedan solidan proizvod. Verovatno nam ne deluje primamljivo zato što smo navikli na mnoštvo šarenih ambalaža, koja su često tu samo da nas privuku na kupovinu.
U zavisnosti gde ga kupujete, zavisi i njegova cena, koja se kreće od nekih 345 din (pijace, manje parfimerije) do 700 din (online shop-ovi, frizerski saloni).



Blag i prijatan miris pakovanja možete osetiti tek kada ga kupite, jer ima zaštitnu foliju, što je sasvim odlično. Miris se ne zadržava dugo u kosi, čini mi se da ,,ispari'' čim isperem kosu, što meni lično ne smeta, jer mi je bitniji efekat nego miris. Gustine je kao prosečan balzam dakle, nije previše gusto, lako se utrljava u kosu i slobodno ga nanesite u većoj količini.

 

Po natpisu na nalepnici (keratin), ovo pakovanje bi trebalo da bude proteinsko (jer je keratin osnovni graditelj naše kose) . Kao takvo, uloga mu je da neguje hemijski tretiranu i oštećenu kosu, kao i kosu koja se često pegla, fenira i sl. Da bi jedno proteinsko pakovanje ispunilo tu ulogu, ono mora biti malo više koncentrovano (da sadrži veću količinu recimo keratina), što nije slučaj sa Serical Keratin-om. Po efektu (ali i po sastavu) koji ima na kosu, pre bih rekla da je ovo jedno kombinovano pakovanje (jer sadrži i hidratantne sastojke - laneno ulje, masne alkohole). U tom slučaju, možete zanemariti natpis koji kaže da se ovo pakovanje drži na kosi 5-10min, te ga možete držati i duže, baš kao neko hidratantno pakovanje.
Serical Keratin pakovanja sam kupovala na različitim mestima i ono što mi je zapalo za oko, to je da postoji ,,frljanje'' prilikom ispisivanja sastava na nalepnicama, kao i prevoda samog teksta.

Nalepnica sa ambalaže koju ja imam:

 

Nalepnica sa ambalaže koju ima Anđelija sa cosmoholicmea.blogspot.com  i mislim da je ovaj popis redosleda sastojaka tačniji od onog sa moje ambalaže:



Vrlo brzo nakon što pakovanje utrljate, kosa postaje jako meka, glatka i laka za češljanje, što je nama čupavima :D izuzetno bitno. I nakon ispiranja kosa ostaje zaglađena, nije kruta (kao što je slučaj nakon korišćenja visoko koncentrovanih proteinskih pakovanja) i oštra. Nakon sušenja, kosa je blago lepršava, rastresita, sjajna i  fina na dodir.

Ovo pakovanje sam skoro potrošila, imam ga možda za još 3, 4 pranja, tako da mogu da svedem utiske. Smatram da je Serical Keratin pakovanje namenjeno svima onima koji imaju zdravu kosu kojoj proteini  nisu potrebni u velikoj meri i koja nema problema sa većom dehidratacijom. 
Ukoliko vam je kosa oštećena, moj vam je savet da izdvojite novca za nešto skuplje i koncentrovanije pakovanje koje će imati bitnijeg uticaja na oporavak vaše kose, ali isto tako ukoliko imate problema sa jako dehidriranom kosom, ova maska ne može u velikoj meri uticati na hidrataciju. Ovo pakovanje sasvim solidno zadovoljava potrebe normalne kose i ukoliko je vaša kosa takva, Serical Keratin ima sve moje preporuke da ga i vi kupite.


2 коментара:

  1. Ne vezano za ovo,jel bi mogla da mi preporucis nesto da mi lokne ne odu u sirinu ,ja imam mnogo suve i ne definisane lokne,i pocela sam da koristim pivoo i Balea kremu lokne su mi mekse i oblikovane (onaj deo pozadi do temena je i dalje suv kao metla),alii mi i dalje ide sve u sirinu ,ne znam sta da koristim da mi se lokne ne sire ,nego da idu u duzinu ali ponovo da budu oblikovane...inace kosa ti je prelepaa,i bila bih odusevljena kad bi moja bila barem malo kao tvoja.Hvala ti unapred

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo kovrdžave moje, drago mi je što vidim da nisam jedina koja koristi ovu marku pakovanja, sem što ja koristim narandžasto, zove se Carota. Do njega sam došla po preporuci jedne stare frizerke koja mi je rekla da ga nakon nanošenja delimično ispiram. Par puta sam probala tako a onda sam odlučila da ga uopste ne ispiram što je rezultiralo lepo formiranim, mekanim i zdravim loknama. Jedina mana ovog pakovanja je ne tako prijatan miris, ali spram cene i kvaliteta, to je u mom slučaju najnebitnija stavka.

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets