Početna strana

среда, 27. август 2014.

Still LUX krema za kovrdžavu kosu

Stevan Still proizvodi su domaće proizvodnje, te kao takvi, oni se prilagođavaju potrebama kose sa našeg podneblja.
U svom asortimanu imaju i ovu kremu o kojoj ću vam danas pisati. U pitanju je Still LUX krema za definisanje kovrdžave kose. Ja sam je koristila pre nekih šest godina, tako da nemam svoj primerak ambalaže, već sam fotografije koje vidite preuzela sa interneta. Sve u svemu, utisak koji vam prenosim je moj lični.
Krema se pakuje u dve različite ambalaže, jedna je u kutiji, a druga u tubici, sastav je isti, samo su cena i militraža različiti. Ova u kutiji je od 250 ml i cena je oko 260 dinara, što je i više nego povoljno, a ona u tubici košta nekih stotinak dinara.
                                              
 fotografije sa sajta stevanstill.rs
   
                                                                                                        





                                                                        fotografija sa negakose.blogspot.com

Kao što vidite, krema je bela, vodenasta i vrlo lako se raspoređuje po kosi. Predivnog je mirisa, osvežavajućeg, voćkastog, ali se taj miris ne zadržava dugo u kosi. Ne sadrži silikone, što je po meni jedan minus, jer bi kovrdžama baš trebalo nešto poput silikona, kako bi dlaka bila obložena i zaštićena od uticaja spoljašnjih faktora. Ipak je ovo krema (nanosi se na dužinu kose, a ne na teme) za završni korak, te je poželjno da ima ovaj sastojak. Ono zašto mi ova krema nije prijala, to je ovaj sastojak paraffinum liquidum, koji uvek sve upropasti, bilo gde da se nalazi. Isti slučaj mi je bio i sa Amika kremomYellow kremom od Alfaparfa (koje su troduplo skuplje od ove). Od ovog ,,naftnog'' sastojka, koji često namenjuju suvoj kosi, ustvari kosa deluje još ,,posnije'' i beživotno. Nanosila sam je na vlažnu kosu i na kraju malo kad je kosa skroz suva. Raspoređujete je na celu dužinu kose, odnosno na svaki pramen i lagano gužvate kosu dok je sušite. Sećam se da sam uvek nakon što mi je kosa bila suva, dodatno nanosila malo nekog silikonskog ulja i tada bi efekat bio malo bolji.
fotografija sa negakose.blogspot.com

Što se tiče definicije lokni, ova krema zaista radi svoj posao, kosa se zaista lepo ukovrdža, ali nema sjaj, svežinu i živahnost, što je kod mene presudilo da prestanem da je koristim. Čini mi se kada bi se u formulu dodao samo još neki sastojak koji bi kosu zagladio i dao joj svežinu, da bi ova krema bila pun pogodak. Pristupačna cena, odlična militraža, dostupnost proizvoda, formula koja bi dala savršen efekat kovrdžama. Šta više tražiti? To bi bilo to.


6 коментара:

  1. Uh, i meni jako odbija tečni parafin na listi sastojaka, ne bih je probala.

    ОдговориИзбриши
  2. apsolutno se slazem, meni je od nje kosa bila suvaaaa, suvaaaaa....

    ОдговориИзбриши
  3. Na kremi pise da se nanosi na suvu kosu tako da sam ja odlucila da je koristim za osvezavanje lokni drugi dan, medjutim samo mi nakostresi i umrsi kosu. A sad kad si napisala za parafin vidim da ga ima i u tigi catwalk curlesque leave in koji mi u principu daje isti efekat kao i ova krema, dok mi je curl amplifier iz iste linije savrsen, a vidim da nema parafina :)

    ОдговориИзбриши
  4. I meni je kosavod nje bila suva. Ali NAJBOLJI preparat ikada, za moju kosu je brilijantin-krema Luxina, italijanske proizvodnje. Iako ima parrafinum liquidumm odlicno je formulisana iuvek se vracam i kupujem samo nju!

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam Luxinu kupila jednom i nikad vise jer uzasno isusuje i zamrsi kosu sutradan

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets