Početna strana

уторак, 29. јул 2014.

Yellow curl and mold activator

Yellow kremu za kovrdžavu kosu proizvodi Alfaparf. Ja sam je koristila pre nekih 5,6 godina, tako da mi nemojte zameriti što nemam fotografije iz prve ruke, već ovu sa interneta. Ono što mogu da vam prenesem i dočaram, to su moji utisci o ovoj kremi. Kupila sam je u Jasmin parfimeriji i bila je nekih 900 dinara (ako se ne varam), a u ambalaži je od 250 ml, što je sasvim normalna cena u odnosu na militražu.


Na bočici je naznačena jačina 1 , kao npr.na nekom gelu, međutim, ova krema uopšte nema karakteristike gela, što znači da ne učvršćuje kosu ili bilo šta slično.


Kao što sam naziv sugeriše ,,yellow'', krema je izrazito žute boje, ima neku srednju gustinu i kada je istisnete, imate utisak kao da ste istisnuli neki piling za lice sa sitnim granulicama.
Miris nije previše jak, sasvim prijatan je, ali se ne zadržava preterano dugo u kosi.
Krema se lako razmazuje u nanosi na kosu. Najlakše i najbolje je da je nanesete gužvajući lokne lagano i to na vlažnu kosu i posle na kraju, kad je kosa skroz suva, nanesete još malo.

Sastojci:

Aqua/Water, Glycerin, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Polyquaternium-47, Ethoxydiglycol, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Myristyl Alcohol, Polysorbate 20, Hydroxyethyl Cellulose, Propylene Glycol, Parfum/Fragrance, Cetrimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Methylparaben, Sodium Dehydroacetate, Sorbic Acid, Ethylexyl Dimethyl Paba, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Cera/Wax, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Citronellol, Tetrasodium EDTA, Cl 19140/Yellow 5, Maltdextrin.


Krema već na samom početku liste sastojaka sadrži naftni derivat, što sam primetila da mojoj kosi nikako ne odgovara (sličan efekat je bio i sa Amika kremom) , zatim silikone, masne alkohole, omekšivače i tek negde na sredini je čuveni sok od aloe vere koji ima izuzetno dejstvo na hidrataciju kose i uopšte na kovrdžavu kosu. Takođe, sadrži ekstrakt pšeničnih klica i aloe veru (od aloe vere se pravi gel za lokne), što mislim da ima efekta na kovrdžanje kose, imajući u vidu da loknama generalno žitarice odgovaraju (setite se piva koje sadrži ječam, hmelj...).
Što se tiče efekta na kosu, ova krema zaista ukovrdža kosu i lokne se nekako baš pokupe i definišu, verovatno i zbog male količine voska koji ova krema sadrži (peel cera wax), pa zato stoji i ona naznaka jačine na ambalaži. Lokne su meke, nisu krute. Ali, iako sadrži silikone, kosa nekako nije zaglađena i nema sjaj (pa onda deluje kao da je suva), a lokne imaju tendenciju da se malo zapetljaju i prilepe jedna uz drugu, baš zbog prisustva Paraffinum Liquidum (jedna vrsta naftnog derivata)
Ono što je odlična stvar kod ove kreme, to je da sadrži zaštitni faktor (Ethylexyl Dimethyl Paba) i time kosu štiti od UV zračenja, što znači da je pogodna za leto.


Sećam se da ovu kremu nisam potrošila do kraja, jer mi je bila potrebna neka krema koja će mojoj kosi dati više vlažnosti, sjaja i živahnosti. Što se tiče mog celokupnog utiska, bio bi neki osrednji. Ako gledam celokupnu oskudnu ponudu krema za lokne na našem tržištu, onda ova krema zadovoljava u nekoj meri potrebe kovrdžave kose.
 Sve mi se čini kao da ovoj kremi fali još samo neki jedan sastojak da bi bila savršena ili pak da se izbaci neki sastojak koji narušava ,,harmoniju'' loknama, što je po mom mišljenju upravo Paraffinum Liquidum. Ne kažem da je ne bih više nikada kupila, ali mislim da moja kosa traži neki proizvod koji će joj osim definicije dati i vlažnost, sjaj i prirodan izgled.


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets