Početna strana

среда, 30. јул 2014.

Sunsilk Co-creations Ouidad

Nedavno sam detaljno pisala o celokupnoj Sunsilk liniji za kosu.
Današnji post je posvećen zelenom Sansilk balzamu, iz linije za kovrdžavu kosu. Ovaj balzam mi je kupila drugarica u Grčkoj, pošto nije uspela da mi nađe Sunsilk kremu.
Zanemariću ushićenje da u ruci držim ,,potomak'' našeg starog Sansilka i preneću vam svoje utiske o njemu.



 

    Ovaj balzam je u ambalaži od 200 ml.





Jako je gust, kao neko pakovanje i malo teže se razmazuje po kosi. Miris je predivan, kao neki parfem, što i jeste karakteristično za Sunsilk proizvode, kod kojih se među prvim sastojcima na listi nalazi upravo parfem.


Ne mogu da kažem da sam nešto previše oduševljena njegovim sastavom, budući da sadrži puno silikona i naftnih derivata, što sve zajedno sa masnim alkoholima baš nekako oteža kosu. Nekako mi ta kombinacija deluje pretrpana i ima tendenciju da malo ,,smiri'' i stiša bujnu kosu. Devojkama koje imaju tanju kosu, nikako ne bi odgovarao. Ovaj bogati sastav ustvari ima funkciju da zamaskira sve nepravilnosti na kosi i da zagladi dlaku. Iako je pretežno hidratantan, u nekim trenucima mi se čini da ima dejstvo kao neko proteinsko pakovanje, baš zato što popunjava neravnine na dlaci.




Kosa se lako raščešlja i nakon ispiranja bude jako meka, zaglađena i smirena. Sam balzam nema neke naročito hranljive sastojke. Koncentrovan je, ali ne sastojcima koji bi kovrdžavu kosu nahranili i održali je zdravom na duže staze, već samo da je učine na izgled lepšom i sjajnijom.
Čak i kada bi se prodavao kod nas, ne verujem da bi bio u mojoj listi omiljenih preparata. Sunsilk balzam bih svrstala u rang sa Gliss i Elseve balzamima.


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets