Početna strana

петак, 18. јул 2014.

Gostujući post - Kristina za vas



Kristina ima divne afro lokne, ne toliko česte na našim prostorima. Iz tog razloga, pričala sam malo više sa njom o celokupnoj nezi ovakvog tipa kose.





1.Kristina, za početak, reci mi, koliko je tvoja kosa zahtevna za negu?

Nije zahtjevna za održavanje uopće! Operem ju, stavim kremu za kovrču, osuši se i to je to. Svako jutro samo malo protresem glavu.

2.Koliko često pereš kosu i kako izgleda tvoj ,,ritual’’ pranja kose?

Perem ju 3-4 puta tjedno. Trudim se što manje, ali obzirom da često vježbam i izlazim, moram ju prati nekoliko puta tjedno. Na šampone ne trošim puno, to su uobičajeni (Pantene, Garnier i sl.), samo gledam da su za suhu kosu. Regenerator obvezno Keune sa arganovim uljem, on mi je super i kosa mi izgleda vrlo njegovano otkad ga redovno koristim. Češljam se jedino kad nanesem regenerator tijekom pranja sa širom četkom.
Sušim je prirodno.

3. Da li praktikuješ co-wash pranje kose i šta misliš o tome?

Za co-wash nisam nikad čula. :)



4. Da li koristiš neke preparate za definisanje lokni?

Koristim Keune kremu za kovrče i oduševljena sam. Prije sam koristila pjenu za lokne, ali pjene sadrže alkohol, pa ih sad izbjegavam jer mi isuše kosu. Ponekad stavim lak za kosu ako mi treba volumena.

5. Da li ti je kosa sjajno definisana sve do sledećeg pranja?

Kovrče su mi dobro definirane do sljedećeg pranja, ukoliko ne vežem rep ili nemam neki ludi izlazak.

6. Imaš li problema sa frizzy efektom?

Nemam s time problema.

7. Kako neguješ kosu kada si na bazenu ili na moru?

Kad sam na moru perem ju svaki dan.. Od morske i bazenske vode mi bude isušena i bez volumena pa ju volim oprati, pogotovo ako izlazim navečer. Obzirom da mažem kožu tada maslinovim uljem, malo stavim i na kosu.




8. Da li je nekad peglaš?

Ne, ne peglam je nikada.

9. Koliko često se šišaš i da li si nekada imala loša iskustva sa odabirom frizera?

Šišam se jednom ili dva puta godišnje, stepenasto (donji ostavljamo duže, gornji kratimo). Imala sam loših iskustava, jer nisu svi frizeri iskusni sa ovakvom kosom pa ne vjerujem svakome. Zato idem u provjerene salone po preporuci. Malo je skuplje, ali isplati se. Kao dijete sam mislila da je moja kosa grozna, ali sad sam zahvalna na njoj, jer je postala moj zaštitni znak.

Kristini se ovom prilikom zahvaljujem na saradnji i na izdvojenom vremenu. :)





Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets