Početna strana

четвртак, 26. јун 2014.

Revlon texture scrunch





Ako ste čitale većinu mojih postova, onda sigurno znate da sam protivnik pena, gelova i svih sličnih preparata koji učvršćuju kosu, jer vremenom sasuše kosu, a prividno definisane lokne odlaze u zaborav. Miljenik moje kose je pivo (ponekad lan) + hranljiva KREMA za lokne, dakle, ni reči o gelovima i penama.
U vreme kada sam baš eksperimentisala sa raznim učvršćivačima za kosu, misleći da su oni jedini preparati koji mogu ukrotiti i definisati moje lokne, probala sam Revlon texture scrunch-gel




Ovaj gel je namenjen profesionalnoj nezi kose i njenom stilizovanju, tako da većinom dobijate preporuke za njega u frizerskim salonima, gde se često mogu i kupiti (kao i u bolje snabdevenim parfimerijama).
U ambalaži je od 350ml i cena mu je oko 1800 din. Nalazi se u praktičnoj ambalaži koja ima pumpicu, tako da lakše možete da istisnete sadržaj.  
Ja sam ga probala pre nekoliko godina, ne znam da l’ sam iskoristila svega 50ml, nije mi se naročito dopao efekat  i odmah sam ga prosledila bratu (koji se inače raduje svakom mom promašenom proizvodu ). Ono što ovaj gel razlikuje od drugih njegovih imenjaka je to što on t o l i k o ne sasuši kosu kao ostali gelovi, ali opet, učvrsti kosu i lokne malo deluju fiksirano, što je bio sasvim dovoljan razlog da ga ,,šaljem dalje’’. Ne bih se ni sad setila da napišem recenziju o njemu, da ga nisam spazila među bratovim mazalicama za kosu.
Recenziju pišem samo za one kovrdžice kojima baš ne odgovaraju ni pivo, ni lan (ali sam sigurna da je vrlo mali broj takvih) i baš, baš, baš ne mogu da se odvoje od pena i gelova, pa ako već moraju, moraju, moraju da koriste sredstvo za učvršćivanje, neka izbor bude Revlon texture scrunch.


Blago prozirne je boje, nije previše gust, ako ga ostavite duže od 15 sekundi na prstima, osetićete da je lepljiv, što i jeste odlika gelova. Predivno miriše. Mirisi su kombinacija ruže, vanile i jasmina-što me je tada i najviše namamilo da ga kupim. Na ambalaži piše da obezbeđuje fleksibilnost i definiciju kovrdžavoj kosi, pričajući joj sjaj. 
Nanosi se na vlažnu kosu u vrlo maloj količini i suši difuzerom, jer tada daje najbolji efekat. E, sad, pošto sam ga koristila, znam odlično u čemu je caka sa tim proizvodima koji se ,,vrlo malo’’ nanose-ako ih staviš malo, onda neki pramenovi budu u bičevima i poznaje se tačno gde je gel nanet a gde ne, a ako ga staviš više, onda se kosa baš fiksira, tako da je nekad teško naći sredinu. Moja preporuka vam je da ga nanosite da mokru kosu, razdvojite kosu na nekoliko sekcija, natrljate malo gela na ruke i razvučete ravnomerno na svaki pramen. Sušenje nastavite tako što ćete guzvati kosu.
Kada je kosa osušena, lokne su se formirale, ali ne izgledaju baš prirodno i živahno, već doterano, strogo stilizovano. Dobija se efekat nagužvanih lokni. Koristila sam ga nekih mesec, dva, i za to vreme mi nije previše sasušio kosu (kao što je to bio slučaj sa klasičnim gelovima). Ono što je plus kod Revlon scrunch-a je to što ne otežava kosu. Kosi daje sjaj zbog prisustva silikona i ricinusovog ulja (te se može reći da ima koliko toliko negujuće dejstvo).

Sastav je sledeći:

Aqua (Water)(Eau), Polyquaterium-16, Hydroxyethylcellulose, Polyquaternium-10, Polyquaternium-37, Panthenol, Propylene glycol Dicaprylate/Dicaprate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Benzophenone-4, PPG-1 Teideceth-6,PEG-60 Hydrogenated Castor oil, Disodium EDTA-Copper, Sodium Acetate, Parfum (Fragance), Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxyisohexyl-3-Ciclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Citral, Benzyl Salicylate, Diazolidinyl Urea, Methylcholroisothiazolinone, Methyisothiazolinone, Cl 17200 (Red 33).


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets