Početna strana

понедељак, 2. март 2015.

Bekolino šampon



Kao što mnogi od vas znaju, Bekolino su preparati za negu beba i mogu se naći u skoro svim radnjama širom Srbije. Moji apsolutni miljenici su Bekolino šamponi, a naročito ovaj sa zelenim poklopcem. Za nekih 190 dinara, dobijate 250 ml odličnog šampona.


Ovaj Bekolino šampon sadrži ekstrakt nevena, glicerin,  pantenol i proteine pšeničnih klica. U sastavu ne sadrži silikone, što je jedan veliki plus. Prema koži glave i kosi nije agresivan naprotiv, jako je nežan, jer ne sadrži jake sulfate. 


Ne iritira kožu glave i ne isušuje kosu. Prilikom pranja, ja ga uvek izmešam sa vodom, kako bih ga lakše razmazala, jer je malo gelastije teksture. Ne mrsi kosu, jer sadrži humektanse koji dlaku ujedno omekšaju i učine je finijom i lakšom za češljanje. Pošto u toku stilizovanja, nanosim preparate sa silikonima, prilikom pranja kose, uvek dva puta detaljno šamponiram i ispiram kosu, a ovaj šampon mi je pogodan za to. Ne isušuje, ne elektriše i ne ostavlja kosu grubom na dodir. Ono što ja uvek radim kada koristim bebi šampone, to je da uvek u njih dodajem par kapi (na celu bocu to je nekih 8-9 kapi) eteričnog ulja lavande. Lavanda ne samo što ima predivan miris, već kosi daje vlažnost i održava hidratantnost, smanjuje perut, a između ostalog  podstiče cirkulaciju, pa samim tim poboljšava i rast kose.
Bekolino šampon je jedan od mojih favorita što se tiče blagih šampona. Ukoliko pre pranja kose nanosite neko ulje na kosu, prirodne mućkalice ili ste koristili puno preparata za stilizovanje, kada perete kosu blagim šamponima (ne samo Bekolinom, već bilo kojim drugim), obavezno kosu šamponirajte dva puta, kako biste bili sigurni da je višak preparata uklonjen i da pore na glavi slobodno ,,dišu'' .

Da li ste i vi probali Bekolino šampon, ako jeste, kakvi su vam utisci?


21 коментар:

  1. Da li se moze kupiti u dm-u? :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mene zanima da li je posle njega kosa previse leprsava i 'frizzy'?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni nije, jer posle stavim dobro hidratantno pakovanje, tj.radim dubinsku hidrataciju pakovanjem, stavim pivo i neku kremicu i cao. :D

      Избриши
  3. Moj favorit definitivno. U prodavnicama sa bebi opremom imaš i pakovanje od 500ml sa pumpicom, meni je mnogo prakticnije jer imam jako gustu kosu i ovo manje pakovanje brzo potrosim

    ОдговориИзбриши
  4. Nema veze sa ovim ali mi je hitno potreban savet. Kada posle piva stavim neki leave in(kremu,ulje uglavnom) dok pokusavam da nanesem svuda jednako lokne mi se razlete i kosa postane skroz frizzy. Pa me zanima jel isti efekat ako stavim prvo leave in pa onda pivo. Hvala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, nisam probala na taj način da nanosim, deluje mi kao da bi pivo ispralo sve što nanesem kao leave in ili ulje. :) Da li si probala? :) Izvinjavam se što odgovor kasni :(((

      Избриши
  5. Da li i sa jednim pranjem dobro ocisti kosu (od prethodnih preparata, prasine..)? S

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi šta koristiš za stilizovanje (da li preparat ima više silikona, da li je ,,lepljiv'' te privlači sve i svašta-kao npr. gel ili pena), kao i koju količinu preparata nanosiš na kosu, zatim na koliko dana pereš kosu, da li ti se masti teme i da li si izložena prevelikoj zagađenosti (prašini i sl.) vazduha... Ja recimo uvek dva puta šamponiram. :)

      Избриши
  6. Zanima me da li si imala iskustva sa Biomelem samponima, da li su po tvom misljenju dobri za kovrdzavu kosu? Ja vec duzi period koristim njih, i nisam uvek zadovoljna posle, jer moj tip kovrdza je dosta komplikovan. Nekad ih rastrese pa mi je kosa talasasta, a nekad mi tako prija kosi da su mi lokne prelepe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ja cu ti reci svoje iskustvo s jednim Biomelem samponom. Radi se o samponu protiv peruti. Malo je reci da mi je bio grozan :/ Kosa mi je bila toliko suha, ostra, strasno. Ali svaka kosa nije ista, moja je prirodno suha, mozda ce nekome odgovarati. Kupila sam ga jer je bio hvaljen po forumima, a muku mucim godinama s peruti.

      Избриши
    2. Koristila sam Biomelemov sa medom (čini mi se da je to taj, za rast), kosa mi je bila onako suvlja, jer sadrži jače sulfate, ali mi je zato kosa fino porasla... :)

      Избриши
  7. Postoji li kakva recenzija za Bubchen baby šampon sa kamilicom ? Ne mogu nigdje da nađem neki komentar za njega, a baš me zanima jesam li na dobrom putu kad je u pitanju njega kose (taj šampon koristim duže vrijeme ) :)
    I da, pošto nisam baš u prilici da kupim neko dobro proteinsko pakovanje, zanima me je li ima kakva prirodna alternativa ? :)

    ОдговориИзбриши
  8. Gde imaju da se kupe kapi lavande?

    ОдговориИзбриши
  9. Hmm, niko nigdje ne spominje Bubchen baby šampon :) Ja sam počela da koristim taj, baš me zanima, ima li još ko iskustva, kako vam se čini ?

    ОдговориИзбриши
  10. Počela sam da koristim pre 6-7 meseci i prezadovoljna sam, smiri mi kosu, ne iritira kožu glave a dobro opere sve.Mislim da je idealan za sve tipove kose jer ga i ćerke koriste a njihova kosa je masnija od moje i potpuno ravna a odgovara im.

    ОдговориИзбриши
  11. Zdravo, kao prvo moram pohvaliti ovaj blog koji sam tek juce nasla i samo da pohvalim vas trud za nas kovrdzave:) ja sam mnogo citala ali strane sajtove i uvijek me rastuzi cinjenica da pola stvari ne mogu ni online nabaviti:( uzela sam ovaj becolino sampon i danas cu ga probati samo me zanima ovaj sastav magnesium laureth? Je li to sls ili neki dobar sastojak?

    ОдговориИзбриши
  12. Cao, imam strasan problem sa opadanjem kose..kosa mi je pri korenu talasasta a zatim prelazi u lokne prirodno mi jmasna pri temenu ali onda krece pakao..suva, iskrzana, lokne iscezle, tanka i uzasno opada..inace koristim had & sholders zbog peruti...da li sampon moze toliko da je osteti i da li imas neki savet sta da radim...hvala

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets