Početna strana

четвртак, 18. децембар 2014.

U gostima kod Ađe Cosmoholic

Dragi moji čitaoci,
Ovih dana sam zaokupljena poslovnim obavezama, pripremom slavske trpeze, kao i pripremama za ove predstojeće praznike. 



Ali, to ne znači da vam ne spremam nove i korisne tekstove, već samo čekam priliku da ugrabim malo više vremena da to sve fino i kvalitetno ,,upakujem'' i objavim. Ovih dana ću odgovoriti i na sve vaše mejlove, komentare na blogu i na facebook stranici. U međuvremenu, pre dve nedelje, preslatka Anđelija sa beauty bloga Cosmoholic me je ugostila u svoja dva posta. Postavila mi je par pitanja na koja sam sa zadovoljstvom odgovarala u svom ,,esejskom'' stilu. :)
Ukoliko vas zanimaju pitanja koja mi je Ađa postavila, kao i moji odgovori na njih, možete pročitati sledeća dva teksta:

Veliki kovrdžavi pozdrav,
Milica

Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets