Početna strana

петак, 5. децембар 2014.

Swiss-o-par maska za kosu sa medom i D pantenolom

Ove dve SWISS-O-PAR jastučić maske za kosu sam pre nekoliko meseci dobila od Jelene sa bloga kosa.rs. To je nemački brend koji u svom asortimanu ima mnoštvo ovih ,,jastučića'' sa kojima se možete bolje upoznati klikom na njihov sajt. Kod nas su dostupne samo ove dve: maska sa medom + D pantenol i maska sa arganovim uljem.

 

Ambalaža je toliko simpatična, ,,tempirana'', da mi je prosto bilo žao da otvorim masku, bilo mi je zanimljivo da pritiskam ove jastučiće...dok se ovom prvom koji sadrži med, nije smrklo i pukao je - čudna priča kako je ova maska za kosu došla na red za recenziju. :D  Ovu sa arganovim uljem još uvek nisam isprobala, ali čim je probam, podeliću sa vama svoje utiske.


SWISS-O-PAR masku sa medom i D-pantenolom možete naći u DM, Lilly i Muller radnjama, po ceni od oko 100 din za 25ml, koliko se i nalazi u ovoj ambalažici. Ovih 25 ml je sasvim dovoljna količina za jedno nanošenje, čak i ako imate dugu kosu. Malo mi je nepraktično bilo da istisnem čitav sadržaj, jer je omot ambalaže krući. Miris je veoma jak (oseća se dok još niste ni otvorili masku), preovlađuje med i meni se lično ne dopada naročito.

 
Sastav maske nije ispisan na ambalaži, ali sam ga izguglala na njihovom sajtu. Sadrži masne alkohole, med i pantenol među prvim sastojcima. Ne sadrži silikone (ono što se završava na -one, to su konzervansi), ali ima parafinsko ulje i isopropyl alcohol (što se ne oseća toliko, već meni lično ,,zapada u oko'').  Maska obećava da će kosi dati sjaj, elastičnost , volumen i svilenkast efekat. D-pantenol je tu da vlaži kosu i spreči dehidrataciju.


Ja sam masku nanela i ravnomerno rasporedila na dužinu kose, počev od visine ušiju pa nadole. Držala sam je nekih 10ak minuta (mada je efekat mnogo bolji kada se drži još duže ili radi dubinska hidratacija, jer je ovo čisto hidratantno pakovanje). Lako se nanosi na kosu, nije previše ni retko ni gusto. Kosa ubrzo postaje mekša, glatka i laka za raščešljavanje.
Nakon sušenja, moja kosa je zaista sjajna i glatka (iako ne sadrži silikone), sa malo jačim volumenom (mada mislim da je to od mekoće i blage lepršavosti). Ne otežava i ne masti kosu. Ovo je odličan izbor za suvu kosu kojoj je potrebna hidratacija. Po krajnjem efektu, ova maska Swiss-o-par sa medom i D pantenolom me mnogo podseća na Le petit Marseillais sa shea mlekom i medom.

Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets