Početna strana

недеља, 14. септембар 2014.

This or That Beauty Tag

Ovo je jedan poseban post u vidu kratkih pitanja/odgovora, pre svega zabavnog karaktera, napravljen od strane beauty blogerki. Igrica je napravljena kako bismo se malo bolje upoznale, a pitanja su iz oblasti mode, šminke...Žao mi je samo što nije bilo više pitanja vezano za kosu, ali dobro. :)
Tagovale su me blogerke Ana, čiji blog, uz kaficu, možete čitati na ovoj adresi i Marina, moja kovrdžavica sa bloga Cosmic girl. Njima se ovom prilikom puno zahvaljujem i drago mi je što ću prvi put (nadam se ne i poslednji) učestvovati u ovakvim igricama. :)To je što mi je javljeno i što sam videla, ako me je još neko tagovao, a nisam pomenula (jer nisam videla), izvinjavam se. :) 

Sada sledi popunjavanje ovog malog beauty leksikona...



MakeUp

Blush or Bronzer – Bronzer, jer rumenilo imam prirodno. :)
Lip gloss or Lipstick– Preko dana sjaj (neki u peach nijansi), a uveče ruž ( vedrije nijanse crvene, koralne ili pink).
Eye liner or Mascara – Imam duge trepavice ,, uuu Miliiiiceee, uuu Miiiliceee, duge trepaviceee'' :D i volim da ih dodatno istaknem maskarom. Ajlajner imam jedan, ali nisam naročito precizna u nanošenju, pošto taj proces trajeee i onda ga i ne koristim. :)
Foundation or Concealer – Puder, tečni. Korektor ne koristim.
Neutral or Color eye shadow – Neutralno, a uveče ,,obojeno''. :)
Pressed or Loose eye shadows - Čvrste senke.
Brushes or Sponges – Prsti :D, pa tek posle četkica (to što se tiče pudera). Sunđer imam, ali mi nije praktičan.



Nails

OPI or China Glaze – OPI nisam probala, a China Glaze imam u jednoj boji i ok mi je. Mada, kad provedem dva, tri sata u kuhinji, svi su mi u rangu sa Gabrini. :)
Long or Short – Kraći, jer su praktičniji i urednije mi deluju. Na sreću, imam prirodno jake nokte, pa mi nije problem da ih držim i malo duže.
Acrylic or Natural – Natural.
Brights or Darks - Svetliji. Nemam nešto puno tamnih nijansi.
Flower or No Flower – Bez cvetića na noktima. Najčešće mažem običan frenč, crveni lak ili neke nijanse ljubičaste.

Body

Parfume or Body Splash - Uvek neki osvežavajući parfem. Ne volim one previše jake što guše.
Lotion or Body Butter – Pošto mi je koža malo suvlja, volim da se mažem i jednim i drugim. Volim kada ti preparati sadrže kokos, shea butter i avokado.
Body Wash or Soap - Gel, mada u poslednjih par meseci uvek prvo zgrabim sapun. :D
Lush or Other Bath Company – Fenjal...mmmmmmm...


Fashion

Jeans or Sweat Pants – Uske farmerice, i nikako duboke.
Long Sleeve or Short - Kratak rukav, ja sam letnje dete.
Dresses or Skirts - Haljineeeee, u svim bojama i dezenima, naročito cvetnim. Moja haljina mora da je ili dugačka skroz, ili da je iznad kolena (samo ne ono da seva guza).
Stripes or  Plaid – Oba.
Flip Flops or Sandals- Sandale na platformu, ali i japankice obožavam.
Scarves or Hats – Imam šalova i marama pun ormar, jako me privlače dezeni, ali ih nešto slabo nosim. Maramu volim da zavežem na neku jednobojnu torbu i napravim mašnicu, a volim i da je stavim na veliki letnji, beli šešir. Inače, šešire ,,elegantnije'' ne nosim, spljošte mi kosu. :(
Studs or Dangly Earrings – Više volim viseće, jer one male što su uz uho, slabo dođu do izražaja zbog kose.
Necklaces or Bracelets– I jedne i druge!!! :D Obožavam ogrlice, narukvice, minđuše...i specijalno zbog njih sam naručila veliki ormar/ogledalo za nakit. :D
Heels or Flats - Ako je u pitanju udobnost, onda je to sigurno ravno (eventualno neke udobnije platforme), ali da se ne lažemo, ženske noge u crnim štiklama...ništa elegantnije i ženstvenije.
Cowboy boots or Riding boots – Klasične čizme.
Jacket or Hoodie – Duksevi.
Forever 21 or Charlotte Russe - Forever 21, ali mi se jako dopada i Charlotte.
Abercrombie or Hollister - Ne znam šta je/ko je to. :)


Hair

Curly or Straight - Što se mene tiče, suvišno pitanje :D - Kovrdžava kosa zauvek!
Bun or Ponytail – Lagana punđa pričvršćena velikom šnalom ili puštena kosa.
Bobby pins or Butterfly Clips – Kao devojčica sam obožavala one leptir šnalice, što se ,,tresu'' dok hodate, i dan danas ih držim na zavesi. :) Sada ne nosim nikakve šnalice ni ukosnice. Šnale imam samo one baš velike za punđu.
Hair Spray  or Gel - Ko je čitao bar dva moja posta na blogu, zna da sam okoreli protivnik i gelova i lakova i svega sličnog tome, tako da, moj odgovor je izričito NI JEDNO NI DRUGO!
Long or Short – Duga.
Light or Dark – Tamnija. Mada, sve zavisi od samog tena lica. Meni lično, tamnija kosa.
Side Sweep Bangs or Full Bangs – Šiške baš znaju da podmlađuju, volim da ih vidim na devojkama koje imaju ravnu kosu, jako slatko mi deluje. Na kovrdžavoj kosi je to jako nepraktično i zahteva svakodnevno peglanje ili feniranje, a ja nisam pristalica toga.
Up or Down – Puštena, ali kada nešto radim, onda je primorana da bude podignuta u laganu punđu.


Random

Rain or Shine – Shineeee :D Ali, ako hoću da spavam ili da se opustim, onda je to lagana kiša (a ne ovi olujni kišni naleti)
Summer or Winter – Leto koje dođe jednom u 2 godine. :(
Fall or Spring – Proleće kojeg više nema. :(
Chocolate or Vanilla - Čokolada, ali kad mi opadne šećer, nemam naviku da stalno preturam po fiokicama i iskopavam čokoladice, nisam neki žderonja slatkiša. :) Vanila samo kao vanilin šećer.
East Coast or West Coast - Nisu mi nikad misli išle na te strane. :)

Blogerke koje sam ja tagovala su:

Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets