Početna strana

петак, 1. август 2014.

Amika leave in cream

Mnogi često Amiku porede sa Macadamia preparatima (takođe baziranim na uljima) i na osnovu toga ocenjuju koji je bolji. Amika leave in cream sam jednom prilikom dobila od drugarice Sneže. Ova krema je u kesici od 6ml (kao tester), a ima da se kupi i u velikoj ambalaži. Ono što je prednost ove kesice koja košta 55 din, je to što ne moramo da dajemo puno novca za neke preparate za koje nismo sigurni da će nam odgovarati. Iako je ima u velikoj ambalaži, ja je još uvek kupujem u kesicama. :D


Amika je na našem tržištu relativno nova kozmetička linija namenjena nezi kose, pre svega za profesionalnu negu. U pitanju je proizvod američke kompanije, zemlja porekla piše da je Holandija, a napravljena je u Izraelu (da vas dodatno ne zbunjujem). 
Pored proizvoda za negu kose, u ponudi su i uređaji za stilizovanje: profesionalni fenovi, prese, styleri... o kojima se dodatno možete informisati na internetu.
Kod nas se Amika proizvodi mogu kupiti u Alexandar cosmetics-u u Novom Sadu, zatim u TC Ušće u Beogradu (na štandovima zajedno sa Macadamia preparatima), kao i u bolje snabdevenim parfimerijama.




Amika leave in cream dubinski hrani kosu i čini je poslušnom bez osećaja težine, što je zaista tako. Nanosi se na vlažnu kosu, celom dužinom i ne ispira se. Sadrži ulje Obliphice koja pomaže u regenerisanju, tonira i hrani folikul dlake, vraća prirodnu hidratantnost i balans. Obogaćena je arganovim uljem i vitaminom C. Namenjena je svim tipovima kose. 
Krema je sedefaste boje, lako se razmazuje, a miris podseća na neki parfem i malo je jači za moj ,,miris’’, da ne kažem ,,ukus’’. Ja sam oprala kosu, stavila pivo, sušila i kada je kosa bila na pola suva, stavila sam više od pola kesice na celu dužinu kose (onaj ko ima kraću kosu, nema potrebe za tolikom količinom), skoro do temena, i nastavila sušenje. 
Na kraju sušenja kose, nanela sam na krajeve još sasvim malo. Efekat je bio divan, kosa uopšte nije bila teška, kao kada nanesete neku jaku kremu, gel ili ulje. Kosa se pod prstima lako raščešljava, klizi i glatka je.

Iako je ovo krema, ja bih ipak pre rekla da je kao neko silikonsko ulje, jer je na vrhu liste mastan alkohol i silikon koji zajedno sa uljem gore pomenute obliphice i argana, čine da pod prstima ova krema ustvari deluje kao ulje .
Sve u svemu, jedna jako fina kremica, po mom mišljenju, mnogo bolja od Amika kreme koja je baš predviđena za kovrdže.


Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets