Početna strana

недеља, 22. јун 2014.

O autoru bloga

Zdravo,

Moje ime je Milica i autor sam ovog bloga, kao i facebook stranice Kovrdžava kosa . Iako sam po struci dipl. ekonomista u oblasti bankarstva i osiguranja, gajim veliko interesovanje u vezi nege kovrdžave kose, jer i sama imam takvu kosu. Godinama sam isprobavala različite preparate, menjala frizere, bilo je i dobrih i loših izbora od kojih sam naučila da izvučem najbolje.


Facebook stranicu Kovrdžava kosa sam pokrenula pre par godina, ali moram priznati da sam u poslednje vreme mnogo više ažurnija. Obzirom da je stranica za kratko vreme dostigla veliki uspeh i ogromno interesovanje, rešila sam da pokrenem i blog. Mislim da naša kovrdžava kosa zaslužuje jedno posebno mesto pod ovim internet nebom.
Nesebično ću sa vama deliti sve savete koji se tiču nege lokni, jer iz iskustva znam koliko znači kada dobijemo pravi i iskreni savet koji nam je potreban.
Ukoliko imate neka pitanja, sugestije ili me želite kontaktirati iz negog drugog razloga, to možete uraditi putem sledeće e-mail adrese kovrdzavakosa@yahoo.com ili preko facebook stranice klikom OVDE

Veliki pozdrav,
Milica

Нема коментара:

Blogger Widgets Blogger Widgets