Početna strana

уторак, 02. децембар 2014.

Keune repair treatment

 
Keune repair treatment (pakovanje/maska) možete naći u Liliju i DM drogerijama. Može se kupiti kao mini izdanje u kesici od 20 ml, a po ceni od nekih 110 dinara (što ne mislim da je baš povoljno). 
Ovo je ,,repair'' pakovanje, a sam naziv nas navodi da pomislimo da se u pakovanju nalaze možda neki proteini i bogati hidratantni sastojci, koji bi zaista delovali na oporavak kose. Međutim, to nije slučaj sa ovim pakovanjem. Ne sadrži proteine, tako da nije proteinsko pakovanje, ali ne sadrži ni puno hidratantnih sastojaka, koji bi vašoj kosi u velikoj meri vratili izgubljenu hidratantnost. Ovde se više oseti dejstvo silikona, koji su zaduženi da vas ,,uvere'' da je vaša kosa nakon ovog pakovanja sjajnija...ali zapravo ne zdravija i oporavljena. U sastavu se nalazi još i Isopropyl alcohol, a to je loš alkohol koji zna da ostavi kosu suvom na dodir, iako brzo isparava. Arganovo ulje koje se u opisu pakovanja ističe kao glavni adut, je tek na kraju liste, u jako neznatnoj količini.



Moji utisci nakon korišćenja Keune repair tretmana

Moram priznati da nisam u ,,velikoj ljubavi'' sa Keune preparatima koje sam do sada isprobala, tako da nisam ni gajila velika očekivanja prema ovom pakovanju. Već nakon otvaranja, oseti se prijatan miris (kao parfem), koji se i nakon pranja zadržava u kosi. Pakovanje nije pregusto i lako se utrljava. Kosa je jako glatka, meka i odlično se raščešljava. Ono što mogu da primetim i što sam i očekivala kao krajnji efekat (znajući da pakovanje ima više silikona), to je izuzetan sjaj i zaglađenost kose.

Isto mišljenje o ovom pakovanju deli i moja drugarica, koja ga je kupila mesec dana posle mene. Njena kosa je duga, farbana i oštećena peglanjem. Nakon što je kupila 6 kesica i kroz nekoliko pranja isprobala pakovanje, zvala je da mi kaže: ,,Štooo sam koristila neko Keuneeee paaakoovanjeee, znaš kako mi je kosa sjajnaaa i izgleda oporavljeno!'' Odmah sam znala o kom tačno pakovanju je reč. :) Kada je istrošila sve kesice Keune repair i vratila se korišćenju nekog pakovanja BEZ silikona, videla je pravo stanje - kosa joj se za to vreme zapravo nije oporavila, kao što je to pakovanje obećavalo, već je samo davalo kamuflirani sjaj, dokle god nije prestala da ga koristi.

Ukoliko vam treba neko pakovanje za kosu, koje će vam dati trenutni sjaj, smanjiti frizzy efekat, naelektrisanost i smiriti kosu, onda je ovo pakovanje dobar izbor za kratkoročno korišćenje. Ukoliko je vaša kosa oštećena/više oštećena, onda vam ne bih toplo preporučila da ga dugo koristite, jer vam neće kosu oporaviti od oštećenja.






15 коментара:

  1. Vec sam napisala komentar, ali nema ga:(
    uglavnom, mnogo mi je pomogao post, onaj deo kako nisi u velikoj ljubavi sa Keune proizvodima. Pretpostavaljam da u to ulazi i njihova krema za kovrdze. Ima je u Liliju, kosta skoro 1000din, a to mi je preskupo za "rizik" da tako kazem. pa sam narucila Tigi kremu od frizerke jer Tigi je Tigi, od svih cujem samo najbolje od svih sto su je koristili. Ipak, razmisljala sam da je mozda ipak trebalo Keune da uzmem, ali me je ovaj post malo razuverio jer tebi bas verujem :) x

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja samo ovaj komentar vidim, verovatno malo bloger platforma baguje, pa ne objavi komentar (posto je to u poslednjih mesec dana vidim slucaj i na drugim blogovima) :(
      Nisam probala kremu, mada sam dugo obilazila oko nje i zagledala je, sve hocu-necu-hocu-necu i onda mi je presudilo da ne kupim, jer imam kuci gomilu krema za lokne koje nisam potrosila, a i ne bas sjajno iskustvo sa Keune pakovanjima, voskovima i sl. Verovatno cu je jednom kupiti, cisto da je isprobam, da me zelja mine (mada sam gledala, nista poseban sastav nije, silikoni i par ovlazivaca) i da podelim sa svim citaocima svoja iskustva (radovalo bi me da su pozitivna, jer je krema svima dostupna) -posto me mnogo njih pitalo za ovu kremu. Hvala ti na poverenju <3 :)))

      Избриши
  2. Одговори
    1. Mene je bas zanimalo jos necije iskustvo, konkretno nekoga ko ima ostecenu kosu (u ovom slucaju moja drugarica), posto je pakovanje ,,repair'' i trebalo bi da sluzi tome. :) Ona je bas 6 kesica kupila, dakle bas ga je koristila jedan odredjeni period.
      20ml x 6kesica = 120 ml pakovanja koje i nema neki efekat, po ceni od oko 660 din ukupno. Tu je vec malo proradila moja profesija ekonomiste, koja mi kaze da to bas i nije profitabilno...a ni rentabilno :D

      Избриши
  3. Bas sam pre neki dan isla u kupovinu proizvoda i dugo sam vremena provela u liliju trazeci nesto sto je bas za kovrdzavu kosu... i tako sam naisla na keune proizvode, izmedju ostalog na kremu za kovrdze, ovo pakovanje i kolekciju koja je navodno mild u belom pakovanju... Na moje veliko razocarenje mild kolekcija je bila puna sulfata i alkohola, balzam i pakovanje puno silikona, a kremi za kovrdze i da ne pricam, a tek kad sam videla cenu... nisam ih kupila, nisam ih probala, ali samo na osnovu sastojaka mogu u potpunosti da se slozim sa tobom i da kazem da ne bih preporucia nikome njihove proizvode, bilo da im je kosa kovrdzava i suva, ili ravna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, da, slazem se u potpunosti, meni zaista nista od Keune nije odgovaralo :/

      Избриши
  4. Vecina Keune preparati sadrzi isusujuce alkohole. Ja ovaj brend izbegavam u sirokom luku.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, i ne mogu a da ne izrazim svoje nezadovoljstvo izvikanim Keune proizvodima.

      Избриши
  5. Meni je ova maskica dosta pomigla iskreno. Ne čitam previše sastojke haha ali maske ovog tipa koristim jednom u dva meseca a inace pravim sama tako da mi je posle svakog koriscenja jako jako meka kosa.

    ОдговориИзбриши
  6. Uf, meni je ova maska jedna od najgorih koje sam probala. I ja sam imala isti efekat kao ta tvoja drugarica, dok sam je koristila, kosa kaoo sjajna i lepa, cim sam presla na nesto drugo, kosa isto izgledala kao i pre ovog Keune pakovanja - suva i bez sjaja. Koristila sam njihovu penu i sampon koji su mi nenormalno kosu sasusili

    ОдговориИзбриши
  7. Imala sam Curl Activator sprej,isusio mi je kosu,lokne nikad ruznije :)

    ОдговориИзбриши
  8. Milice,mozes li mi napisati sta sve od preparata koristis za kosu (pocev od pranja) posto i ja imam kosu tipa 3b ali muku mucim sa njom jer su mi neke lokne definisane a neke nece da se definisu i jako mi je suva iako koristim i bebi sampon mama i beba,garnier avokado i shea pakovanje,pivo,leave in regenerator i balea kremu za kovrdzavu kosu :(

    ОдговориИзбриши
  9. Ćao devojke...javljam se da pohvalim blogerku i da vam kažem da vam zavidim na vašim loknama,moja kosa je prava i uvijam je kad mi vreme dozvoli a to je baš retko jer volim da budem pažljiva sa kosom... pitala bih blogerku za mišljenja,kad bih koristilla nešto od preparata za negu kovrdzave i suve kose na svojoj tankoj,dugoj,normalne gustine , da li bi imalo jači efekat nege? Hvala unapred na odg,pratim vas iako nemam kovrdze..pozdrav

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets