Početna strana

петак, 01. август 2014.

Alverde repair butter

Alverde repair butter za kosu možete naći u svim DM marketima. Cena je oko 480 dinara za 200 ml, što je jako povoljno, imajući u vidu da se jako sporo troši.
Ovo je jadna prava proteinska bomba u vidu putera za kosu, jer sadrži obilje proteina, ulja, masnih alkohola, između ostalog i ricinusovo ulje, sojino, ši puter, avokado, pšenični protein, kao i razna druga voćna ulja. Kao što sam naziv kaže ,,repair'', služi za oporavak oštećene kose. Ne sadrži mineralna ulja, kao ni silikone.



Jako je gust i mastan, poput Pavlovićeve masti. Miris je pravi biljni, mirise na razne koštice. Meni je miris jedno vreme prijao, ali posle mi se nije nešto dopadao.
Alverde butter daje intenzivnu negu suvoj i oštećenoj kosi. Prirodni kompleks keratina daje neophodnu vlažnost, a slaboj kosi daje prirodan sjaj. Dobar je za kovrdžavu kosu, koja je po prirodi suva.
Nanosite ga kao što nanosite masku od kokosovog ili maslinovog ulja, pre detaljnog pranja kose (piše da se nanosi na suvu, ali ja uvek nanosim na mokru), celom dužinom nanesete i ostavite da deluje nekoliko sati pre pranja kose. Ja ga recimo nikad ne utrljavam u teme.

Imajte na umu da je ovo proteinski puter i ako vaša kosa nije mnogo oštećena, suva i nema šupljina (visoko ili umereno porozna), ovaj puter neće naročito delovati na nju. Kao i svaki proteinski tretman, zna malo kosu da udrveni i da bude teža za oblikovanje. 
Preporučila bih vam da ga koristite jednom do dva puta mesečno. Lako se ispira, ne ostavlja masne tragove i slično. Kosa je nakon njega jako meka.


11 коментара:

  1. Ja obozavam ovaj puter. Drago mi je sto se pojavila jos jedna recenzija o njemu, jer nije mnogo popularan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je vec na izmaku, jos malo ga imam. Jeste da moja kosa ne trazi puno proteina, ali volim da imam nesto poput ovog putera, jer bas ima bogat sastav, deluje kao organski proizvod, kao da nije pravljen za nase trziste. :)

      Избриши
  2. Odličan puter. Nanosim ga na kosu uveče, prespavam sa njim i sutradan operem kosu. Primeti se razlika, kovrdže budu divne, nahranjene....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se! :) I ja cesto radim tako, uvece ga stavim, a sutra operem kosu.

      Избриши
  3. Na deklaraciji pise da moze da se nanosi i nakon pranja kao krema za definisanje kovrdza .

    ОдговориИзбриши
  4. Da li kada se koristi,posle pranja treba stavljati neko pakovanje,ili balsam,ili nista od toga? :-) Hvala unapred ;-)

    ОдговориИзбриши
  5. kazes da ga nanosis na mokru kosu koliko ostavis da deluje

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znam da li da koristim ovaj puter.Meni je kosa od usiju masna,medjutim lomljiva i visoko porozna.Bas sam u dilemi...

    ОдговориИзбриши

Blogger Widgets Blogger Widgets